wtorek, 14 sierpnia 2012

Nasza Banda

Trzeba tu przedstawić naszą siatkę. Do której jako małolata ( czyt, pięć lat) byłam dopuszczona tylko dlatego, że moja starsza siostra (dziewięć lat) była hersztem szajki.
Była to zbieranina bloku nr. 76 i 78. Tych z numeru 80 już nie przyjęliśmy, a to głównie dzięki braciom Rutkowskim, których było sztuk 5 i każdy uważany był za naszego wroga.
Trzeba tu przedstawić naszą bandę
-Dorota i Kasia:
Siostry o trudnych charakterach, każda lubi rządzić. Na razie z racji wieku przegrywa ta młodsza
-Magda i Małgosia
Magda rok młodsza , a Małgosia rok starsza ode mnie.
Siostry także toczące ze sobą walki, zazdrość tudzież wyrywanie włosów i takie tam przepychanki kochających się sióstr, normalka.
-Aneta i Artur
Rodzeństwo, nasi wynalazcy, pomysłodawcy różnych zabaw, przez co już od najmłodszych lat powinni posiadać rentę inwalidzką,  dzięki im licznym uszczerbkom na zdrowiu.
-Marzena
Moja przyjaciółka, przyjęta rezerwowo po znajomości. ( Bo niby Mamy się znają).
Ogólnie fajna osóbka, której znakiem szczególnym było podrygiwanie i obgryzanie paznokci
-Marcin (pseudonim Hitler)
A to dzięki jego grzywce uczesanej na wiadomą stronę i uderzającemu podobieństwu.
Marcin wyróżniał się jeszcze jedną rzeczą, a mianowicie saperką, której szczerze mu zazdrościliśmy. A z którą potrafił wykopać takie doły, że byłam szczerze przekonana i dałabym sobie rękę uciąć, że na pewno dokopie się do Chin.
-Beata
Wice- szef naszej szajki, prawa ręka mojej siostry
Mieszkająca w jednym mieszkaniu z Mamą siostrą, babcią, dziadkiem i niezliczoną ilością cioci i wójków, którzy nie wiadomo jak się mieścili w tym 50 metrowym mieszkaniu.
To są główne  człony naszej ferajny, oczywiście były też inne dzieci, które będą się w moich postach przewijać.
W końcu czego jak czego, ale w PRL dzieci było pod dostatkiem


About Mam do powiedzenia

Pellentesque penatibus, sed rutrum viverra quisque pede, mauris commodo sodales enim porttitor. Magna convallis mi mollis, neque nostra mi vel volutpat lacinia, vitae blandit est, bibendum vel ut. Congue ultricies, libero velit amet magna erat. Orci in, eleifend venenatis lacus.

You Might Also Like

0 komentarze:

Prześlij komentarz