wtorek, 14 sierpnia 2012

Wstęp: dlaczego tak, a nie inaczej

Od kilku lat, chodzi za mną myśl. By opisać dzieciństwo kilku dzieciaków urodzonych pod koniec władania PRL. Ktoś może powiedzieć,
-a co w tym ciekawego?
 Ano - mnóstwo ,jak to mawiała moja ciocia i postaram się to udowodnić..

Mój syn niedawno zapytał , a co to jest takie coś z wypisanymi cyframi na ziemi. Chodziło oczywiście o popularną grę w klasy.

Czy, któreś dziecko w czasach PRL , nie znało tej gry?. My ją nazywaliśmy gra w "chłopka"
 - Nie powiedziałam sobie ja tego tak nie zostawię. Zbyt dużo fajnych wspomnień jest do opisania. Będę pisać choćby dla moich dzieci, które nie wiem czy żyją w lepszych czasach, niż nam przyszło spędzić dzieciństwo. 

About Mam do powiedzenia

Pellentesque penatibus, sed rutrum viverra quisque pede, mauris commodo sodales enim porttitor. Magna convallis mi mollis, neque nostra mi vel volutpat lacinia, vitae blandit est, bibendum vel ut. Congue ultricies, libero velit amet magna erat. Orci in, eleifend venenatis lacus.

You Might Also Like

2 komentarze:

  1. To były super czasy:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak Edytka czasami było ciężko, ale wspomnienia są w większości wspaniałe

    OdpowiedzUsuń